mallanord

Direktlänk till inlägg 10 december 2012

Måndag

Av Malin Nord - 10 december 2012 10:44

Tjena!
Senaste dagarna har spenderats med att rida! :) (äntligen) vi har ridit på vallen och tränat travintervaller. Vi vågade inte galoppera än för hästarna är så pirriga. Men det var kul och Nikke blev helt spaghetti i benen mot slutet. Även fast vi inte red så länge. Nu när han börjar få gå på lite mer ojämnt underlag igen så ska man ta det försiktigt och inte påfresta senan för hårt i början.

Min rygg/axel har faktiskt blivit mkt bättre! Kör min övningar jag fått av sjukgymnasten i tid och otid. Har inte fått ont alls efter att jag ridit nu i veckan. Skönt. Hoppas det försvinner helt. Känner dock att muskeln domnar bort i bland och känns öm. Men det ska bli bra!

Idag mina vänner ska vi göra nåt roligt! :) hemligt än men uppdaterar i kväll om hur det blir. Hihi.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nord - 4 mars 2013 20:56

Följ oss här i stället! www.stallekhagen.blogg.se

Av Malin Nord - 2 mars 2013 18:16


Har bestämt mig för att Ture ska få en lugn period fram tills på onsdag då veterinären ska kolla på honom. Vill inte att han ska ha träningsvärk eller likn då. Vill ju kunna se om det är någon hälta eller inte. Så ska bara skritta ut på honom så att ...

Av Malin Nord - 2 mars 2013 11:07

Jag läser ganska många hästbloggar. Där många har travare som ridhäst. Något som jag ofta stöter på är att folk som har travare försöker få andra att tro att det är jätte mkt svårare att ha en travare än en ridhäst. Att alla vanliga "regler" som gäll...

Av Malin Nord - 28 februari 2013 19:54

Av Malin Nord - 28 februari 2013 19:25

Känner mig jäkligt trött. Trots en energidryck och en kaffe i magen. Har varit trött hela veckan. Fick åka hem från gymmet sist för jag blev helt yr och svimfärdig. Men idag har jag i alla fall varit ute på en skrittur med Ture. Han var jätte trö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards