mallanord

Direktlänk till inlägg 20 februari 2013

Latar mig

Av Malin Nord - 20 februari 2013 11:48

Blev en hemma dag idag. Vaknade i morse och fick ont magen av frukosten. Sen insåg jag att vi hade ev heldags föreläsning i skolan och jag hade inte gjort matlåda. Eftersom jag inte kan äta ute pga allergi osv så blir det ju mindre lyckat. Så bestämde mig för att stanna hemma. Har dessutom glömt bort att beställa alla böcker jag behöver så kan inte plugga nu heller. haha. Fail.

Men NU är dom på väg och har dessutom satt ut lite gammal kurslitteratur på blocket. Måste ju försöka dra in lite stålar så man kan betala alla dessa svindyra bokköp! Men det känns lugnt endå. Nästa vecka är det inget i skolan och då kan jag läsa in mig på böckerna lite.


Har haft mail kontakt med sadelutprovaren och kommer kunna hämta nya sadeln nu i veckan! Denna sadel är ju den vi provade ut åt Ture. Fick den lite billigare p.g.a att den har skav märken på ena kåpan. Men annars är den fin. Är den dyarste sadeln jag nånsin har köpt hittills. Men det känns bra ändå eftersom den är utprovad och verkligen låg bra, jag gillade den jätte mkt och det går att ändra koppjärn på den. Så förmodligen behöver jag inte byta den, även om han lägger på sig endel. Finns ju tre strl till att växa i.=)


Så nu blev jag super taggad och inspirerad! Lääängtar till våren och sommaren sjukt mkt nu. Har kollat på massa tävlings videos och drömmer mig bort till solsken, värme, hopptävlingar på soliga utebanor, uteritt i sommarkvällen, träningar på Annes utebana, dressyrpass på ridbanan. ÅHH! kan det blir sommar NUU!


             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nord - 4 mars 2013 20:56

Följ oss här i stället! www.stallekhagen.blogg.se

Av Malin Nord - 2 mars 2013 18:16


Har bestämt mig för att Ture ska få en lugn period fram tills på onsdag då veterinären ska kolla på honom. Vill inte att han ska ha träningsvärk eller likn då. Vill ju kunna se om det är någon hälta eller inte. Så ska bara skritta ut på honom så att ...

Av Malin Nord - 2 mars 2013 11:07

Jag läser ganska många hästbloggar. Där många har travare som ridhäst. Något som jag ofta stöter på är att folk som har travare försöker få andra att tro att det är jätte mkt svårare att ha en travare än en ridhäst. Att alla vanliga "regler" som gäll...

Av Malin Nord - 28 februari 2013 19:54

Av Malin Nord - 28 februari 2013 19:25

Känner mig jäkligt trött. Trots en energidryck och en kaffe i magen. Har varit trött hela veckan. Fick åka hem från gymmet sist för jag blev helt yr och svimfärdig. Men idag har jag i alla fall varit ute på en skrittur med Ture. Han var jätte trö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards