mallanord

Direktlänk till inlägg 23 februari 2013

Lördag

Av Malin Nord - 23 februari 2013 09:34

Idag blir det vila för lilla Ture. Jag och Ann-Sofie red ut i skogen igår. Ture kändes trött och loj. Men väldigt avspänd också vilket är bra. Vi travade lite på vägen mot fotbollsplanen och han var lika mjuk i munnen som sist! Dock har han lite svårt för
Att slappna av helt när man rider där. Så han går inte riktigt i den laga formen som jag vill att han ska göra.

Men idag får han vila. Sen i morgon ska jag hämta nya sadeln! Sen ska vi rida ut alla tre tillsammans. Ska bli kul att rida i hoppsadel igen. :)

Han har lagt på sig lite fett och muskler nu i alla fall!

 
 
Ingen bild

Marika Törnblom Falkman

23 februari 2013 16:33

Hej! Råkade snubbla in på din blogg. Blev så himla glad speciellt allt fint du skriver om din ridtravare. Du har gjort ett jätte fint jobb! /Marika dizzykatt@hotmail.om

Malin Nord

25 februari 2013 11:40

Tack så mkt! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nord - 4 mars 2013 20:56

Följ oss här i stället! www.stallekhagen.blogg.se

Av Malin Nord - 2 mars 2013 18:16


Har bestämt mig för att Ture ska få en lugn period fram tills på onsdag då veterinären ska kolla på honom. Vill inte att han ska ha träningsvärk eller likn då. Vill ju kunna se om det är någon hälta eller inte. Så ska bara skritta ut på honom så att ...

Av Malin Nord - 2 mars 2013 11:07

Jag läser ganska många hästbloggar. Där många har travare som ridhäst. Något som jag ofta stöter på är att folk som har travare försöker få andra att tro att det är jätte mkt svårare att ha en travare än en ridhäst. Att alla vanliga "regler" som gäll...

Av Malin Nord - 28 februari 2013 19:54

Av Malin Nord - 28 februari 2013 19:25

Känner mig jäkligt trött. Trots en energidryck och en kaffe i magen. Har varit trött hela veckan. Fick åka hem från gymmet sist för jag blev helt yr och svimfärdig. Men idag har jag i alla fall varit ute på en skrittur med Ture. Han var jätte trö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards