mallanord

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Malin Nord - 4 februari 2013 19:10

Sitter i soffan och degar. Har varit till gymmet och tränat. Blev lite bastu sen också. SÅ himla skönt. Annars har det inte varit så mkt mer i dag. Lite plugg (extreeeeemt tråkig bok!) och kollat på tv.

I morgon är det föreläsning men jag vet inte om jag vågar åka ut med bilen. Ska bli snöblandat regn och blåsigt. = jag kommer flyga av vägen med min lilla Nissebil.  Var svinhalt att åka från gymmet bara. Får kanske ta bussen/tåget men måste då fixa ett busskort/tågkort i morgon bitti. *snark


Ture har fått vila idag. Var riktigt tungt för honom att gå igår efter som det var skare på snön men den höll inte riktigt för hästarna så han sjönk ner rätt mkt. Jag själv fick lite ont i axeln igen efter att jag red också, men det har blivit lite bättre av att träna idag. Så jag måste nog vara försiktig med att rida i gång försiktigt.


Jag har även varit i kontakt med en sadelutprovare nu. Jag har ju ingen sadel till Ture och kan inte låna bomlösa jämt. Vi kan ju inte rida ut tillsammans alla tre då heller. Så nu ska en tjej komma ut och dels kolla min sadel (som jag inte är helt hundra på) och dels testa lite olika hoppsadlar. Är ju bra att det är en som kommer ut med ett gäng sadlar som man kan testa och provrida i. Kostar dessutom inte så mkt. Åker man till typ mustang så förväntar dom sig att man ska köpa nytt oftast. Jag känner dessutom att jag kan väldigt mkt själv om sadlar och inpassning så kan se/känna om det blir bra eller inte.


 

Lillan 95cm på Lurbo. 2012.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards