mallanord

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Malin Nord - 15 december 2012 16:50

Överlevde bilfärden hem från Ekbolanda. Trots att jag såg en bil som sladdat och voltat, galna omkörningar och massa snömådd på vägen. När jag kom hem hörde jag massa ambulanser hela tiden. Fy, fattar inte att folk vågar chansa och köra som galningar på vintern. Jag är nog tvärtom mot dom flesta. Jag tror att det ska hända nåt hela tiden och kör jätte mesigt på vintern. Är skitskraj för att krascha eller krocka! Fy, hemska tanke!!

Idag fixade jag en lite mindre hage till Nikke och lillan. Tur det för när jag släppte ut dom så busade båda två. Rullade sig 10ggr/vardera. Nikke skutta och hoppa rakt upp i luften. Försökte även springa men det var för litet för att komma upp i någon hastighet. Han såg inte speciellt halt ut då minsann! (Anar jag ugglor i mossen?!)

Nu är jag hemma och ligger i soffan. Fryser och har ont i ryggen/lungan på höger sida. Märkte i morse att jag har svårt att andas också. Usch hoppas inte man ska bli sjuk IGEN. Ska nog bara slappa ikväll. Gabbe jobbar till 20 så blir hemmakväll själv idag. Men i morgon ska vi förhoppningsvis gå se "the hobbit" på bio. Fast innan bion så måste jag fortsätta tenta plugga. Bara en vecka kvar nu! Gaahhh!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards