mallanord

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Malin Nord - 28 december 2012 23:29

Oseriösa människor finns det gott om. Suck. Blev ingen tripp till Dalarna. :(

Är extremt vinter deppig just nu. Har inte lust med nånting. Kom på att jag inte kunnat rida på Nikke ordentligt under snart två år. Är så jävla tråkigt så det finns inget värre. Vet inte om jag orkar kämpa mer snart. Känner att jag tappat lusten till hästarna helt. Jag bara betalar och betalar för en häst som går i hagen år ut och år in. Sen plus att det inte finns nånstans att rida ungf 10 månader av 12 gör ju inte saken bättre...

Har i alla fall bestämt mig för att inte pressa fram nåt. Jag får rida så mkt som jag har lust till. Tänker inte börja träna med Lillan eller Nikke förens jag känner att jag verkligen orkar och vill. Jag kör dressyr/markarbete själv ett tag till. Nikke har behållit skorna än så länge och jag hoppas att han kan få snösulor till nästa skoning i mitten på januari. Då kanske man kan börja rida igång honom lite igen. (För femtioelfte gången!)

Det enda som jag är riktigt pepp på är träning och kosten! Va till gymmet idag igen och körde en timme. Har även varit super duktig med min kaloriräkning! :) känner mig väldigt inspirerad för att komma i form själv.


Köpte en ny formation från Estee Lauder på gränby. Kan verkligen rekommendera den! Finns inget som täcker så bra, håller så bra och ger så perfekt finish som denna! "Double wear" heter den. Finns på kicks för 445kr och det är den verkligen värd! =D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards