mallanord

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Malin Nord - 26 december 2012 16:23

Idag var jag till Actic och provade gymmet för första gången. Blev en timmes träning och det var riktigt kul! Jätte fint och fräscht. Ska träna igen på lördag hade jag tänkt. Sen börja simma nästa vecka. Är taggad på komma i form. :)

Lillan fick vila idag. Hon har gått rätt hårt i flera dagar. Dessutom så var det pissväder i dag. Annars går allt bra med lillan. Funderar på börja va med på hoppträning igen till nästa vecka. Min axel har vart bra ett tag nu. Men jag får väldigt lätt träningsvärk i den muskeln och jag får rida lillan med ett lite skarpare bett för att inte överbelasta muskeln. Just nu är hon jävligt pigg och stark! Outtröttlig!

Nu ska vi ha julafton 2. Annsofie,Cay och Filippa kommer hit. (Dom var i Västervik över jul) så nu blir det ännu mer julmat och julklappar! :)

På fredag ska vi åka upp till Dalarna och om allt går bra så kommer vi hem med en ny vän! =) mer om det då! Hihi!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards