mallanord

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Malin Nord - 30 december 2012 20:53

Har funderat och funderat. Jag måste göra nåt ang Nikke. Kan inte ha det såhär. Så på onsdag ska jag åka och titta på en ny stallplats åt Nikke. En lösdrift där han kommer gå med ston och få fri tillgång på hösilage. Nybyggt stall med alla nödvändigheter finns också. Dessutom är det bara 15min med bil dit och eftersom det ingår allt i månadspriset så behöver man inte åka varje dag.
Men allt är ju förutsatt att det finns bra med ridvägar som man kan använda året om och passar Nikke. Samt att hagen är platt och bra. Underlaget överallt är A & O. Skulle bli ridbana där till sommaren också.

Sen har jag nog bestämt mig för att försöka få i väg han till någon som har lite lägre ambitioner än vad jag har. Men har inte bråttom, ska försöka hitta någon som verkligen är bra. Annars kan jag behålla honom.
Jag vill kunna träna och tävla, så behöver en helt fräsch häst i så fall. Är inte sjysst mot Nikke heller, han förtjänar att få ta det lite lungt nu. Jag kan dela Lillan med Annsofi ett tag tills jag hittar nåt eget. :)

Nästa år ska bli ett bra år har jag bestämt! Ska bli massa förändringar! Är trött på detta nu. Vill ha tillbaka mitt hästintresse!!
I morgon ska jag och Gabbe åka till Sthlm och fira in det nya året tillsammans med Sandra och hennes polare. Ska bli riktigt skoj!

Champagnen står på kylning! =D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards